Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
got so much stuff happening lately, havnt had time to do anything really.
i am running a forum though and that takes up a bit of my time (especially when i took it over, and made a theme etc for it.. :lol: )

might get to do afew designs this month. ill see how things go.
i get my car back on the road soon!! :) (about time too.. :laughing: ) soon the real work on it begins.. :evillaugh:

ummm yeah.. im trying to think of what to do for my emoticons... but i am clueless as to what to do!! :?
if anyone has any ideas for me id be greatly appreciative! :)
i have had some family things come up, so i wont be doing the emoticons this weekend. :( but i will try to get some done during the week. :) *crosses fingers*

so keep an eye out for them! :D
wow things are hectic at the moment!! still working on my car, making a custom sound system for it (yep made all myself :D) and im doing one for my mates car too...
got my new interior in, looks nice. will look better when i retrim it in black and grey leather.. :w00t:

im also getting some new wheels for it, and getting it lowered. then if all goes according to plan i will be doing an engine conversion.... that will be fun... not :crazy: :P

i will try to finish atleast one of my winamp skins soon, but i aint promising anything. i havnt had much motivation to start a new one as of yet, but ill try to finish off one of the older ones i started and never finished..
hmmm... i dont know when ill get my skins finished...
ive been helping my mate modify his car, just changed his clutch yesterday.. (NEVER AGAIN!!) i am stuffed, it took about 4 hours all up (should have only taken about 2). but i was at the workshop for the whole day 9am - 7.30pm, we helped fix a 4WD which took longer than first thought..

ok enough with my whinging.. :P

ill try and get started on the skins this week sometime.. im getting cable internet installed this week (about damn time too! lol) and im getting a new interior for my car. so ill try to find time to get them done.

wish me luck! :D
sorry guys ive been a bit busy lately, and havnt been able to get my skins finished... :( i have been modifying my car.. lol
i should have one done by mid next week.
weelll its been to long.. lol :blushes:
but i have an excuse.. well sort of... :P ive been studying for the last 5-6 months.. lol

in july i went down to hillsong conference in sydney, australia. and it was fantastic!! (when you coming to hillsong angelic-jean??)

anyways i better get to bed its 1.00AM... lol :P

OOHHHHH!! i have been re-upoading all of my skins.. well the ones i could find.... i would remake the ones i cant find. but i lost all my PSD files too (my old hard drive died.. :() so expect to be able to download them all again soon!

oh and im working on some new ones, and revamping my old ones! :D
WOOOOOOOTT!!!!!!!

i have finally got out and upgraded my computer!

i now have a P4 2.4Ghz system (overlclocked to 2.6Ghz) not much else in hardware, cos of money issues... lol.. but it flies... well for me it does  

I am so happy with it!

now all i need is that raedon 9700 agp card, and 1Gb PC2700 DDRram, and a new case... (and more cooling.. lol)
hey peeps!
sorry i havnt been on for a while.. actually more like 2-3 months.... :(
ive been extra busy with study (full time 6-7 hours a day) so i dont get much time to myself these days.

ill try and get on as much as i can, and ill try and find all of my files so i can re-upload them, because ive had alot of requests.. lol

anyways back to assignments... :(

ciao
im sure someone out there can help me! i want to find the forum thread about my igloo and penguins (for those of you who remember it, and where involed, will agree it was extremely funny!.. lol) and i want to show it to a friend, but i cant find it! :cry:

so if anyone can help me find it i will be soooo greatful!!!!! :D :hug:
well i didnt get the job, but im not dissapointed. in march ill be going to college, and im looking forward to it! (surprisingly.. lol)

ive been a bit busy to work on anything lately, but will try to start n something soon, im gonna start getting more into the 3D side of things, and making wallpapers.

and i havnt been able to find my skin files, so i cant reupload them... but when i do i assure you i will get them up! sorry to the people who still want them..

ciao
well i didnt get the job, but im not dissapointed. in march ill be going to college, and im looking forward to it! (surprisingly.. lol)

ive been a bit busy to work on anything lately, but will try to start n something soon, im gonna start getting more into the 3D side of things, and making wallpapers.

and i havnt been able to find my skin files, so i cant reupload them... but when i do i assure you i will get them up! sorry to the people who still want them..

ciao
W0000T!!! i broke 4000 page views!!! thanx guys!! :D

well im excited, im down to the final interview stage for the job!! :D :D :D im very excited actually... lol

and i dunno when my next deviation will be, cos im pretty busy at the moment... got lots of things i wanna do, like start modding my X-BOX... =P it will look great when im done with it! :D i will post pics when im done (which could be in afew months)

ummm so yeah... i might continue with an older skin i started (if i can find it on one of my cd's after formatting.... :worry: )

laallalaa... oh umm.... what else.... :? i cant remember... lol :hmm: ahwell

later peeps! :)
W0000T!!! i broke 4000 page views!!! thanx guys!! :Dwell im excited, im down to the final interview stage for the job!! :D :D :D im very excited actually... lol

and i dunno when my next deviation will be, cos im pretty busy at the moment... got lots of things i wanna do, like start modding my X-BOX... =P it will look great when im done with it! :D i will post pics when im done (which could be in afew months)

ummm so yeah... i might continue with an older skin i started (if i can find it on one of my cd's after formatting.... :worry: )

laallalaa... oh umm.... what else.... :? i cant remember... lol :hmm: ahwell

later peeps! :)
well im excited, im down to the final interview stage for the job!! :D :D :D im very excited actually... lol

and i dunno when my next deviation will be, cos im pretty busy at the moment... got lots of things i wanna do, like start modding my X-BOX... =P it will look great when im done with it! :D i will post pics when im done (which could be in afew months)

ummm so yeah... i might continue with an older skin i started (if i can find it on one of my cd's after formatting.... :worry: )

laallalaa... oh umm.... what else.... :? i cant remember... lol :hmm: ahwell

later peeps! :)
things have been a lil busy lately (hence why i havnt been on in like a month) but i have some good news, i may have a job! i was one of 22 that was picked out of 300 people for the job!! i am soo excited! :D
umm yeah so not much else to report on sorry dudes!
hmm i have been a bit busy lately, looking for jobs...
but i do have some stuff in progress, should be completed and about a month! :)

oh and plus i had the flu (pretty bad actually) for the last 2 weeks.... :( so i have an excuse! ;)
hmm i have been a bit busy lately, looking for jobs...
but i do have some stuff in progress, should be completed and about a month! :)
and i think i will stay, even though im not ver creative at the moment... lol
but i will comment and stuff, so yeah.. sorry to the people that missed me! :hug: :D
umm, yeah i might do sum more emoticons (dunno what tho... :?)
hey guys its been a loong time, but i dunno if ill be coming back... :(
i have just had no interest in art what so ever lately, and i find it really hard to just sit and work on a piece.....

no amount of trying to convince me to stay will work, its upto me to make the decision, and i know its a hard one to make, mainly because i have met so many great people on here! :)

another reason is im really tied down at the moment with other priorities.

so yeh unfortunately this maybe goodbye! :'(
i will come back in a wek or so and let you all know my decision.

sincerly
robert